gurbet_gelini12 öğretmenliğe başladığım yıl öğrencilerden bitlenmiştim, Allah’ım hatırladıkça kaşınırım hala. Bit şampuanı ve tarağı aldım. Normalde onu haftada 2 kere kullanın yazıyor ama ben sabah ve akşam kafamı yakana kadar bekletip yıkayıp taradım. Günlük nevresim değiştim, öğğğğğğğ midem bulanıyor yazarken. 😂😂 Neyse işte 3 günde kurtuldum bu şekilde. Ama tabi kızınıza benim yaptığımı yapamazsınız ama kendinize yapabilirsiniz. Onu da mutlaka sabah akşam yıkayın o şampuanla ama çok bekletmeyin derisi tazeciktir bişey olmasın. Tez zamanda kurtulursunuz inşallah. Çok illet bir şey.