Kızlar oğlum 18 aylık ama çok zayıf gelişim geriliği var doktara götürdüm demir eksikliği vs var dedi ilaç ve vitamin kullanıyoruz, bugün mahallede ki terzimiz aa daha hiç büyümemiş küçük kalmışa benzer bir cümle kullandı kalbim acıdı, var mı benimle aynı durumda olan😢