Canim b12 takviyesi alabilirsin omega3 de çok faydalı ama bu aylarda içiliyor mu bilemedim eczacina veya bebişin doktoruna danisabilirsin eğer sütünün çok olmasını istiyorsan b12 günde üç kere 2 adet al eğer sütüm yeterli diyorsan günde 3 kere birer adet al multivitamin kullan ben şimdi omega3 u bu ay bırakacağım onun yerine multivitamine geçeceğim