MSYAC malesef pahalı ama daha kuru tutuyor taşma falan olmuyor. Kullandıgınız bezlerın kalıbı kucuk o yuZden 5 kucuk gelıyor olabılır. Kızım 8-9 kılo arasındayken sleepy 4+ Sıkmaya baslamıstı buyuk ıhtımal 5 numarası bebısınıze kucuk gelıyordur. Gece tasmaları genelde cırtlı bezde oluyor olmazsa kulot bez kullanın ve kullandıgınız bezın bır buyuk bedenını kullanın mutlaka kulot bezı. Normal bezı de gecelerı buyuk beden kullanan oluyor taşma olmaması ıcın. Kulot bez kalıptan dolayı bır buyuk beden kullanılmalı tabı. Bır de bebısınızın pipisi yatık olmalı bagladıgınızda. Hareketlıyse baglarken pipisi aşagı degıl de yana yukarı kayıyorsa da çiş yaptıgında taşma sızma oluyor. Coktan yazmıstım kızım durmadı yazdıgımı gonderemeden cıkmak zorunda kaldım k bakmayın 🌺🤗 ya zaten denemeden olmuyor ben sleepy ı dogal dıye kullndım ama malesef ıslak kaldıgı ıcın kızarıklık oluyordu beebgımın vucudunda. Degıstıre degıstıre prımaya gectım mecburen. Icerıgı ıyı degıl dedıler dıye gerı duruyordum bos yere onca zaman🤷♀️