İnanın aynaya bakmak istemiyorum. Doğuma giderken iki gözümde büyük büyük şalazyon ile gittim. Doğumdan 2 hafta sonra göz ameliyatı ile aldırdım ve ardından tekrar oluştu tekrar ameliyat ve kortizon iğne yapıldı. Sonrasında yüzümde bir bir çıktı ve git gide arttı. Ben ona bağlıyorken göz doktoru tekrar eden durumum hakkında gül hastalığı olabilir dedi cildiye hayir dedi ve en so hormonal olabilir dendi emzirmeyi kesmeyi düşünür müsünüz dedi ben kıyamadım bebegim küçük diye hormon ölçtürmeyi düşünüyorum ama o kadar yıprandım ki süreçte… Şimdilerde yüzümde sivilce ve gözümde yoğun kanlanma nöbetleşe devam ediyor çok yoruldum…