Herkese meraba bebeğime ek gıdaya başladım 2 gündür.
bugün sadece tatlı kaşığı haşlanmış havuç yedirdim . Kaka yaptı ama ıkınarak. Katıydı
aslında mama ile sulandırmıştım.
neyse ıkınırken gözleri doldu
bende ablamı aradım. Daha çok erken dedi. Bağırsakları düğümlenir. Yapma dedi
çok korktum. 2 hafta sonra başlıcam.
( ama meyve sebze emziği var onu kullanıcam )
neyse başına böyle birşey gelen var mı ?
malum hepimiz yavrumuza bişey olur diye korkuyoruz gözümüzden sakınıyoruz