Kızım 4 aylık. Babası cok oynar ilgilenir ama genel olarak her anne gibi çoğu ihtiyacı beslenme alt değiştirme giydirme vs gibi ben ilgilenirim. Sorun şu ki kızım benden baska kimseden mama içmiyor. Babası biberonla vermeye calısıyor ağlıyor cıglık kıyamet, ben kucağıma alınca lıkır lıkır içiyor. Bu arada meme+mama gidiyoruz. Dışardan bi kaç kişiye daha denettik onlarda da diliyle oyun oynuyo gülüyor bana gelince içiyor sadece. Cok aç olduğu zamanda denedik babasıyla o kadar aç olmasına rağmen 150ml lik mamadan döke saça 50 zor içiriyor. Sorum şu size ben şuan evdeyim bakımımı sağlarım zaten de bu durumu yaşayan var mı bunu merak ediyorum. Bir de geçti mi sonradan? Ek gıdaya geçince red yaşicaz diye de cok korkuyorum benim beslememe cok alıştı cünkü nasıl bir yol izleyebilirim?