Oğlum 22 aylık oldu süt yumurta fıstık çilek ve toz alerjisi var son olarak bazı ilaçlara da alerjisi olduğunu öğrendik randevu almaya çalışıyorum tekrar test yapılacak gerçi testlerde de hic birşey çıkmıyor ama mesela içinde yumurta olan biseyden bir ısırık bile alsa ertesi gün vücudu hep kabarıp kurumus olarak uyaniyor devamlı kaşınıyor çok üzülüyorum bu duruma artık 😔