Kızlar geceleri nasıl giydiriyorsunuz bebeklerinizi?
odamızın ısısı 25 derece bugün oldukça sıcaktı diye eşimi dinledim kolsuz tulum giydirip yatırdım gece için. şimdi kendime baktım açıkta kalan kolum üşümüş gibi acaba çocuk üşür mü ceket mi giydirsem ya da uyandırıp başka bir tulum mu giydirsem bilemedim 😣 oda sıcak evet ama hani uyurken hareketsiz kalıyor ya ondan kolları üşür mü? siz nasıl giydiriyorsunuz yatırırken?