18aylik kızım bugün dojtor memeyi acil biraktirmam gerektiğini söyledi çünkü meme emdiği için kilo boy ilerlemesi yokmuş yani memeye güvendiği için çok fazla bişey yemiyor.uyurken emdiği içinde reflü oluşmuş ve yatarak emdiginden dolayı orta kulak iltihabı oluşmuş en ufak hastalıkta hemen belirdi.yani katı gıda çok almayıp sürekli memeye güvendiği için geceleri özellikle bunu alışkanlık haline getirdogimiz için acilen biraktirmam gerekiyor.aramizfaki duygusal bağ da kötüye dönüşsün istemiyorum.okudugum yazılarda meme yok süt yok gbi şeyler demeyin.salca vs.surmeyin diyr.memeyi bıraktıran anneler nasıl attattiniz bu durumu acaba.aslinda uyku eğitimi vermiştim ama diş çıkarmaya başlayınca herşey bozuldu.en hasarsız nasıl atlattiniz acaba.lutfen yardımcı olur musunuz???