Oğlum 25 aylık çok fazla kelimesi yok belli kelimeleri söylüyor yada bir söylediğini bir daha söylemiyor komutlari iyi kendisini iyi ifaede ediyor renkler şekilleri rakamlari puzzle yapıyor hergün kitap okuruz parka cıkariz tv çizgi film izlemiyor oyun grubuna götürüyorum doktor bir sorun olmadığını söyledi ama inanılmaz kafaya taktım varmi böyle olanlar pandemi bebeği olur dedi doktor ama ben mi yetersizim anlayamadım