Kızlar merhaba
Oğlum 2 ay 28 günlük rota aşısını yaptiracaktm 2.ayında doktorumuz 2 aylık aşılarından 1 ay sonra yaptırmam gerektiğini söyledi. Şuan halâ yaptırmak için bekliyorum böyle bi durumla karşılaşan oldu mi acaba sormak aklıma gelmedi neden öyle olduğunu. Sonrasında geç kalmak istemiyorum hangi aylarda yapılıyor pek bilgim yok