3 ayımızdan beri hep formül mamayla devam ettik beni emmedi bıraktı. Ek gıdayı çok sevmiyor her uykudan önce mutlaka mama içmek istiyor. 1 yaşında 8.800 gram her gören zayıf diyor. Similac 3 kullanıyorduk. Sizler neler kullanıyorsunuz sizce hangi mama iyi gelir kızıma