Aselfatos geçen yıl elauykutulumlarıydı sanırım net hatırlamıyorum ama çift kat müslin tulum almıştım kızım 26 aylık bu yıl da onu kullanıyorum. Trenyolda filan da vardır çift kat müslin tulum diye aratırsanız çıkabilir. Kolsuz ince ama sıcak tutuyor terletmiyor da.