Ruhefza_ Eşim yanlışlikla wee nin 2 numarasını almış kullansam bir sorun olur mu acaba kızım 4 aylık şuan emiyo ama zarar verir mi
Minnosannesiiiiiiiii Ruhefza_ tutuyosa sorun olmaz bnce benim bebegim o aylarda 2 numara emzik tutmamisti çünkü
Ruhefza_ Minnosannesiiiiiiiii evet baya 1 numara gibi tutuyor zaten iki ay sonra 2ye geçeceğiz o zamana kadar kullanayım eğer bir sorun olmazsa diye düşündüm