Umutcagla Bebeğim 35 günlük atak haftasındaymış bugun sabah 8.30 dan beri toplasan 3 saat uyudu uyuyor yerine koyunca uyanıyor hep huzursuz normalde uysal bebekti uykularımızın maşallahı vardı , varmı böyle durumu yaşayan atak haftası geçince düzelir mi 😭😭
Ruzgar123 Düzelir canım merak etme henuz cok kücük alısma evresinde ah ah neler cektim ben ya ama cok canuk gecior zaman suan 4 buck aylık hersey cok güzel
Umutcagla Ruzgar123 inşallah düzelir canım düne kadar çok güzel uyurdu daha kötü olmasında 40 çıkınca 😀