Karali Anneler ankarada olup hatta keciorende çocuğunu kreşe veren memnun olan var mı hatta yarı özel yarı devlet okulları bilen var mı bir yardımcı olur musunuz lütfen
Birminnosannesi Karali Çok güzel bir soru olmuş. Keçiören de sayı çöm ama ne kadar güvenilir. Araştırmak da faydasız 😕
neslicanben Karali ben aktepede oturuyorum kızımı kuzey ankara da kuzeykente gönderdim. 2 sene gitti devlet destekli ama özel gibiydi. Yemeği,etkinlikleri,güvenlik konusu hepsinden çok memnundum. Özel istiyorsanız da öz yuvam ve amerikan kültür kolejinin var.
Seden Karali kac yasinda acaba çocuğunuz, ben ozellerde Özyuvam-kardelen- ve pıtırcık akademiyi araştırdım. Yorumlarda okudugum kadariyla ozyuvami beğendim gidip bakacağım en kisa surede
Karali Birminnosannesi vala ne kadar araştırıyorum görüşüyorum ama işte güven saglayamiyorum hep bir soru işareti 😔 o türden tecrübeli deneyimleyen annelere ihtiyacim var
Seden neslicanben merhaba bende Yeşiltepe’de oturuyorum bahsettiğiniz kreş hala duruyor mu ? pitircik akademi ve kardelen anaokulu hakkinda bilginiz var mi ? Son bi soru :) guncel fiyatlardan bilginiz var mi acaba
Karali neslicanben bu devlet destekli olanların yeri ayrı özel kresler gibi mi yoksa okullarda mi oluyor bende ona yöneldim çünkü fiyatlar uçmuş
neslicanben Seden evet hala duruyor kreş. Kardeleni ben pek beğenmemiştim kalabalık ve oyun salonları bir kat aşağıda rutubet koluyordu. Şimdi nasıl bilmiyorum tabi. Şenyurt fırının orada oturuyorum hepsini araştırmıştım. Özyuvam da normalden üst bir fiyat istiyor
FistikliLokumum Karali kuzeykentteki kreşe iyi diyolar bi de eger şose tarafında oturuyosanız kızlarpınarı caddesinde buket sokakta gülümse kresi var hacısabancı ortaokulunun asagısında orası da iyiydi
neslicanben Karali yerleri ayrı tamamen kreş ve anaokulu yaşındaki çocuklr için özel tahsis edilmiş tek katlı bina gibi düşünün. Şimdi özeller çok çok ğahalı. Ben 2 sene aynı yere gönderdim çok da memnun kaldım