Anneler merhaba 👋🏻 Benim kızım 2 buçuk yaşına geldi sayılır… 18. ayına kadar emzirerek/ayağımda sallayarak uyuttum. Emzirme bitince yine ayağımda sallayarak uyutmaya devam ettim. Son 1 aydır beşiğine yatırıp odasında durarak uyutuyorum. Bazen beşiğinde yanına yatmamı istiyor, ben çalışan bir anneyim, beni gündüzleri göremediği için özlüyor ben de beşiğinde yanına yatarak uyutuyorum. 2 yaşından sonra uyku eğitimi vermeyi de düşündüm; ama haftaiçi beni az gördüğü için uyku eğitiminin ona iyi geleceğini düşünmüyorum… beşiğinde yatarken yanına yatmamı/elini tutmamı istiyor. Ben de buna ihtiyaç duyduğunu görerek böyle devam ediyorum. Fakat çok sabırlı olmak gerekiyor… beşiğine yatınca yaklaşık 1 saat benimle uğraşıp ondan sonra uyuyor… siz nasıl uyutuyorsunuz bebeklerinizi? Bebeğini kendi başına uyumaya alıştırabilen var mı? Varsa kaç yaşında ve ne kadar sürede alıştı? 😄 uyku eğitimi bambaşka bir tartışma konusu zaten… çok karşı olan da var; çok savunan da var. Ben 2 yaşından sonra ona tane tane yatağında uyuması gerektiğini anlatırsam anlar düşüncesiyle daha küçükken uyku eğitimi vermedim, çünkü çok yıpratıcı olduğunu düşünüyorum…ve 2 yaşında ona beşiğinde yatıp uyuyabileceğini anlattığımda anladı, tamam dedi, sadece sürekli yanında yatmamı istemesi biraz sıkıntı, o uyuyana kadar 1 saat odasında kalmak zorunda kalıyorum 🙄😁 ne zaman alışır acaba, yatağına yattığı gibi gözlerini kapattığı günler ne zaman gelirrr? 😄