Gnert_ayfn22 buruna doğru mu kayıyor ?. Eğer öyleyse tedavisi var. Oğlumun 1 yaşından sonra yukarı kayması başladı kaç doktor gezdim adam akıllı muayene yapılmadı. İlki burun kemiği geniş olduğu için kontrol edemiyor dedi. 2.3. 4. Lerde tek tedavisi ameliyat şuan görmesini engellemedigi gerek yok buyuduginde kendi rahatsız olursa görüntüsünden öyle düzeltilir dendi. Ama sıfır alaka. İstanbul’a götürdüm bu bayramda gunyagoz Hastanesi’ne. Cidden paran oldu mu insan muamelesi görüyorsun. Çocuğumun canı çıkardı ağlamaktan muayene sırasında ama burda öyle olmadı 40 dakikaya yakın sürdü muayenesi güle oynata doktor muayene etti. Daha sonra profesöre yönlendirdi. Onda da 1 saate yakın sürdü. Bunun tek çözümü ameliyat ama şuan edersem kesin düzelir diyemem gelişim çağında. Takip edilecek sakın ihmal etmeyin 6 ayda bir getirin. Dedi şuan sürekli kaymiyor ama sürekli yaparsa görme engeli olur dedi. İçimiz o kadar rahatladıki anlatamam. Eğer orda şubesi varsa götürün. Telefondan randevu alıyorsunuz. Ben 3 ay önce aldım aile paketi vardı 3 kişi toplam 495 TL olarak ödedik. Normalde 300 TL profesör doktor 600 TL muayenesi