Med site içindeyim ama dışarı çıkınca hiçbir yer yok inanır mısın sitenin dışına çıkıyorsun cadde gibi araba geliyor yuruyemezsin yani en yakın firin için 10 dakika yürüyorsun 😀 etrafını hiç sevmiyorum arabasiz gidilmiyor bir yere.
Ama sitenin içi güzel otururuz herhalde biraz