ArdenGiz Ay aşısı ateş değil de benim bebeğimi üç gün ağlattı huzursuz etti. Tek bu aşı bizi mahvetti menenjit bile gram etkilemedi 🤦🏻♀️
Taner91_zemine adrmz54 inşallah çocuklar bu aşılar yüzünden çok huy değiştiriyor ama maalesef gerekli😊
Elifmavi Benim kızım ateş olmadı çocuktan çocuğa geğişiyo bence sakin olmk lazm ben aşıyı olunca evde hemen carlpol verdim snra bişey olmadı
Merveada21 2 gün boyunca ateşi oldu malesef ilk günde bacakları ağrıdı huzursuz tadı yoktu bütün aşilarda ateş sorunu yaşadık malesef
Hndealnathn Yapmadı.sadece akşam üzerine doğru bir mizmizlanma durumu o kadar.ertesi gün birşey yoktu
Buuseg adrmz54 her bebek aynı değildir ama sizi de korkutmak istemem tabi ki. Oğlum 6.ay aşısından sonra cok değişti hep huzursuz huysuzdu. Umarım 1yaş aşısı da böyle olmaz 🙏
Muhasebeciana adrmz54 hayir hic bir asisi ates yapmadi cok sukur 🙏 sadece 6.ci ay asisi huzursuzluk yapti biraz