Busramaden Ruya34 sızın ıstedıgınız turlar kadıloy ıskeleden kalkıyo otobus duraklarına dogru yurursenız zaten sureklı bagırıyolar her yarım saatte bır de kalkıyo butun bogazı turluyo emınınune de o sekılde gecıs yapabılıyosunuz