Bebeğim 15 aylık normal doğum yaptım arada hapşırma öksürme ile idrar kaçırma yaşıyordum normaldir toparlarım diye beklerken geçmedi bir türlü ve rahmimde idrar torbamı hissetmeye başladım. Doktora gittim idrar torbası sarkmasının başlangıç aşaması dedi aynı durumu yaşayan tavsiyesi tecrübesi olan varsa paylaşabilir mi