Ulkuakgul Herkese selamlar 👋🏻 Bebeğim şuan 6 aylık ben iki hafta sonra işe başlayacağım ama asla biberon almıyor süt sağıp veriyorum ama yüzünü ekşitiyor sizce ne yapamam gerekiyor sütü tatlandırsam sonuç alır mıyım acaba aynı durumda olanlar var mı ?
Nehirimom Ulkuakgul chicconun alıstırma bıberonu var benımde bebegım emmıyordu ama calısmam gerekıyordu bir gun mememden vermedım annem biberondan denedı ılk gun zor gectı diger gunler alısttu bendekı kararlıgı gorunce pes ettı
Nehirimom gokce24 Ulkuakgul alıstırma bıberonu meme reddı yapmıyor o yuzden ondan denedık normal avrnt biberonuylada ıcıyor