Emzirmiyorum suan. Diyet saglikli beslenme ile kilo vermeye çalışıyorum. Gündüz hersey iyi ama gece 11 gibi yeme atağı yaşıyorum. Peynir ekmek veya akşamdan kalan yemek ne olursa. Bunu nasıl çözebilirim ? Karnım guruldamaya basliyor , birsey yemezsem aç karnina uyuyamıyorum. Bu konuda onerisi olan var mı🥹