Keremgs Gobegimi saramadm dogum aninda kurdesen doktum derken oglumda sorunlar vardi simdi zayifliorm ama gobek kaldi varmi gobegini yok eden?
NurOz45 Keremgs ben normal doğum yaptm 2 defa ikisindede göbek falan kalmadı bünye meselesi bence doğumdan önce 50ydi kilom yine 50 kiloyum suan almak için ugrasyrm hatta.
NurOz45 Keremgs ilkinde sarmıştım evet ama ikincide fırsat olmadı sarmak taytta giymedim ama gitti. Bence sizinde zmanla gider bnm biraz fazla yiiynce cıkıo karnım ama sabah kalknca yine dümdüz tabi 😒
Aklimdasin Keremgs bunye ile alakalı bence. 2 sezeryan yaptım göbek yok. Ne kdr oldu bilmiyorum ama karın egzersizi yapabılırsınıZ
Aselikoommm Bende tam aksine kilo almaya çalışıyorum göbeğimde catlak dışında birsey yok ama ne göbek kaldı ne birsey lohusalikta çok darlandım bunalti geldi korse falan da yalan oldu nasıl gitti anlamadım 48 kiloyum 1 ayda 10 kilodan fazla vermiştim
a010101 Keremgs doğumdan sonra hamile kaldığım kılonun bile altına düştüm dediğiniz gibi saramadm bunaldım göbek kaldı popom yok oldu ama o hala var 🤣