deletedmom719 Selam kızlar happy mom'dan mezun olup geldik 😊 henüz 8 günlük tecrübesiz anneyim. Bebeğimi bazen geceleride gündüzleri de zor uyandırıp emziriyorum. Sarılığı falan da yok. Çok uyuması normal mi 🤔
balannesiii deletedmom719 Allah bağıslasın canım sağlıkla büyüt bebişi en az 3 saatte bir emziremiyosan eğer sagıp vermeyi dene ki kan sekeri düşmesin uyuması normal ilk 2 hafta bizim bebişte öyleydi😘
deletedmom719 balannesiii çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🙏 3 saati bile beklemiyorum korkuyorum. Çünkü 5 10 dakika emip geri uyuyor bende bazen saat başı bazen 1. 5 saatte bir uyandırıp emziriyorum fazla mı acaba saat başı emzirmem? Uyandırınca 5 10 dakika emip geri uyuyor
ENHA_17 Öncelikle hayırlı olsun 🥰 uyuması normal ama siz yine de uyandırıp emzirin ilk ay boyunca. Cok yenisiniz bikaç güne gaz probleminiz başlayabilir (inş olmaz) o uyurken siz de uyuyun şimdi naçizane tavsiyem 🙄
deletedmom719 ENHA_17 çok teşekkür ederim 😊 saat başı yada 1 2 saate bir emzirmeye çalışıyorum mutlaka. İnşallah olmaz gazımız 🙏 valla uyumaya çalışıyorum ama gözümü ayırsam bişey olacak diye korkuyorum sanki 😊
Handecelik Ben hiç uyandırıp emzirmedim. O kadar gücüm yoktu. Acıkınca ağladı o zamam emdi 2.5 saatte bir falan acıkıyordu
balannesiii deletedmom719 yok fazla değil canım emzir sen bol bol 10 dkda olsa yeter ona cünkü midesi miniick zaten🥰
Handecelik deletedmom719 aslında bir sorundu sanırım saat başı emzir demişlerdi emziremedim sarılık oldu hastanede kaldı