Kızlar kızım 16 aylık ek gıda namına hiçbir şey yemiyor. Gündüz meme gece meme. Gece abartmıyorum 15-20 dk da bir uyanıyor. İnek sütü mama içmiyor, su dışında hiçbir sıvıyı ağzına sürmüyor. Sizce emzirmeyi bırakmalı mıyım? Yemek yemeye başlar mı? Ne yapmalıyım?