anakzusu Bu iki marketten bez alan varmı ben memnunum diyen hangi marka alıyorsunuz bu iki marketten yarın bez alicam da yardımcı olursanız sevinirim 😇4 numara alicam sızdırma fln yapıyor mu
Cutemomss anakzusu bende bimin jenny willy kullaniyorum memnunum geniş hem rahat islak mendilimizde jenny willy
Azra6167 anakzusu ben geçen aktüel gelince aldım canım normalde bim bezi biraz kalın oluyor agu baby daha ince baby turco gibi hiç bi farkı yok ..
48316ELIZAN anakzusu A101 hic kullanmadim ama bimin bezi cok iyi en son alirken indirimli urunlere bebem natural gelmisti ondan aldim cok memnunum . Sleepy kullaniyordum pisik lastik izi yapiyordu hep guya marka olacak.
anakzusu 48316ELIZAN bebem natürel çok güzel 😍bizde geldiğinde 1 kere almıştık bidaha gelir inşallah 🤩🤲
Merveensarelisa anakzusu biminkini kullanıyorum memnumum ama a101 almıştım geçen o daha iyi gibi geldi bana biminki kalın biraz
melikeozdemirs Bim inki çok övülüyor diye ilk zamanlarda almıştım asla memnun kalmadım her seferinde çişi çıkardı. Geçenlerde bezimiz bitti yenisi gelene kadar A 101 soffia aldım 4 numara çok daha iyiydi Bim den
Smshgg A101 inkini kullandım havalar ısınınca pişik yaptı besi birakana kadar da geciremedim bıraktım mecbur
Sarikuzumalp anakzusu bir kez bimin bezini denedim çok hışır hışır ve oğlumu daha 1 kez bağlamamla mahvetti kabardı poposu komple yara oldu.
Derya52 anakzusu ben kızıma kullanıyorum, bimin bezini 8 ay 23 günlük en fazla bir yada iki kere sızma yapmıştır onun dışında memnunum.
Eymenimm34 anakzusu Sleepy kullanıyorum uygun rastalamadığımda Bimin bezini alıyorum güzel biz sorun yaşamadık hiç 🌿
Azra6167 anakzusu bende bebem natural almıştıö bimden sonra agu getirdilet iksinin farkı yok alabilirsiniz
Deletedmom_54 anakzusu getirden ben baby turco aldım 2 paket 112 tanesi 100 liraya geldi kampanyalı fiyatı 120idi 20 lirada indiririm vardı bu tarz indirimleri kovalarsanız daha uyguna alabilirsiniz