9 ay 10 günlüğüz bebeğim yaklaşık 2 haftadır böyle sürünerek emekliyor böyle olan var mı kolları bacakları yoruluyor diye üzülüyorum emekleme egzersizleri de yaptırıyorum ama herhalde emeklemeyecek yürümeye de çok meraklı ellerinden tutunca adım ata ata gidiyor koltuğa dayanıp ayakta duruyor direk yürüyecek mi ne olacak süreç ne bekliyor beni tecrübelli anneler ?