Minikbezelye21 Hadi kızlar gelin eltim ben doğum yaptım diye hamile kaldı 2..çocuğuna sizce bu sene ne senesi erkek çok istiyor sinsirella 🤣🤣
TinyBabys Minikbezelye21 eltinizin siz doğum yaptınız diye bebek yaptığını sanmıyorum ya. Bebek büyük sorumluluk çünkü. Erkek ya da kız ne fark eder ki. Erkek olsa canınız sıkılacakmış gibi algılanıyor. Garip.
AslanannesiAyse Kız kardeşimin kızı var 2018 doğumlu 2019 erkek 2020 kız ve 2021 de ben oğlumu doğurdum 💙 bu sene bu sıraya göre kız senesi 😌
Minikbezelye21 Artizneararlabazarda bencede banada mantıksız geliyor Rabbım sağlık sıhhatli versin kız erkek farketmemeli
Minikuzu Minikbezelye21 sohbet etmek istediğine emin misin? Bes belli bu sene ne senesi eltim erkek istiyor diye yazmışsın. Yani herkes kız derse sen sevinecek gibisin. Evlat üzerinden kimseyi vurmaya çalışmayın. Bana hiç samimi bi post gelmedi
Minikbezelye21 Minikuzu Artizneararlabazarda sizin hoşunuza gitmediyse cevap vermek zorunda değilsiniz arkadaşlar herswyde art niyet ararsanız işiniz var
Minikbezelye21 Divayorgun hayır bir kızı var sonuçta erkek olursa tabi iyi olur ama illaki erkek diyede bir insan tutturmamali bnce önce sağlık istemeli
Minikbezelye21 TinyBabys ahh ahh öyle bir eltiye sahibim kıldan tuyden kıskanan biri malesef ama bu kadar yanlış anlasilacagini bilseydim bu postu böyle acmazdim ya 🤣
TinyBabys Minikbezelye21 bu platformda da hep eltiler kıskanıyor nedense ben eltimi çok kıskanıyorum diyene hiç rastlamadım. Sağlıkla gelsin bebişi. 😊
gurbetkusuuu Minikbezelye21 eltinizin oğlu olsa uzulcekmisiniz çok ayıp bi davranış bence lütfen boyle şeylere kapılıp kendinize zarar vermeyin
Minikbezelye21 gurbetkusuuu niye üzüleyim canım bir insan Evladım oluo diye sevinir inşallah erkek olur diye konuşmaz
Annesinin_kuzusu00 Minikbezelye21 ne kadar sacma bi post.Ne yani siz dogurdunuz diye sizimi kiskaniyo.Nasil cahileye bi donemi anlasilan siz oglu olsun istemiyorsunuz.Bence o sinsirela sizsiniz.
Minikbezelye21 Annesinin_kuzusu00 insanların ne yaşadıklarını bilmeden yorum yapmak çok kolay degilmi