Benim kizim da esmer dogdu hatta 1 ayini doldurdugunda ucak seyehati yapacaktik aksam foto cekilelim dedik onde ben esim arkada beebk arabasinin icinde kizim a aaa bebek arabasi karanlik... bebek yok gibi cikmisti. Simdi 3 ayligiz bembeyaz oldu diyrmrm bi ton acildi sadece hala esmer.. ama artik geceleri fotolarda belli oluyor🤣