Nurellllaaa güvenli bağlanma sadece çocuğun odası ile olmaz zamanında ihtiyaçlarını karşılarsanız açlık,emme,alt temizleme ,güvende hissetmesi ,yeterli derecede ilgi ve sevgi vs. güvenli bağlanır .Bende eğitimciyim ama tam tersi düşünüyorum aidiyet oluşması için ve çocuğun bilinç altının da temiz kalması için erken ayırmak daha mantıklı ki zaten hemen ulaşabileceğiniz mesafede.1 yaş I doktorlarda uygun görüyor ama dediğiniz gibi her bebeğin ihtiyacı farklıdır.