Deniz2323 aslaaa ilaca zaten kendimde karşıyım kısımımda bağışıklığı düşük sanırım 2 ayda 2 kere grip oldu sadece burnunu temizledim periden ve parol şurup verdi sağlık ocağı kullanmadım bile çünkü çok abartı değildi hastalığı bide buzlukta ağuz sütüm vardı onları içirdim çok rahatladı daha faydalı o süt diye sürekli sağıp buzluga stok yapmıştım hasta olursa ilaç yerine onlardan vermek için