mavera95 yedeklemen gerekiyor, telefon sıfırlanıyor çünkü. İcould yeterli alanın varsa yedeklemeyi yapıyordur ( ayarlardan açtıysan ). Sonra kendi mail adresinle oturum açtığın zaman son yedeklemeyi geri yüklersin. Pc de itunes üzerinden de yapabilirsin.