Mervekilincc_ kızım 31 mayısta iki yaşında olacak. Son bir buçuk aydır filan sürekli ‘ anneciğim sen artık büyüdün, sütü bırakalım, memeye bay bay yapalım, meme uyuyor’ minvalinde konuştum. Ama ben böyle dediğimde memeye daha çok yapışıyordu. Ki kızım aşırı tiryaki bir çocuk. Gün içinde en az 10 kere emer, bazen bi saat boyunca hiç durmadan emer aynı yenidoğan gibi. Yemekten önce-sonra muhakkak emer. O kadar bağımlı bi çocuktu. Konuşarak, aklını dağıtarak beceremedim, çünkü gerçekten memeden uzaklaşmak şöyle dursun daha da yaklaşıyordu. Son çare sabır taşını deneyeyim dedim. Sabır taşını sürdüğüm halde bile emdi. Acı diye diye emiyordu. O da işe yaramadı. Ben yine sürekli ‘hadi artık süt içmeyelim, meme uyumuş’ gibi konuştum. Tabii kızım da saatlerce emmeye devam ediyordu. Bir yere gidince direkt göğsüme yapışıyor, sürekli emiyor artık aşırı rahatsız olmaya başladım. Çünkü erkeklerin yanında da meme meme diyip göğsüme dalıyordu. Bugün son çare yine salça sürdüm. Üstüne de peçete örttüm. Annecim uf olmuş dedim. Gördü istemedi. Kapattı gitti. Sonra memeyi temizledim, gel em dedim onu da istemedi. Tiksindirerek bırakmak istemiyordum ama olmadı. Gece bile dört beş kere uyanır meme ağzında uyurdu şimdiye kadar. Memeyi ağzından çekince uyanır. Bakalım bu gece nasıl olacak. İnşallah küçük bir kıyamet bizi beklemiyordur. Zira gece biraz meme vermesem kendini geriye ata ata ağlıyor 🥺