Cucufmom Bugün doktormuz kaka testi istedi oğlum kabız sürekli yapmaz kakasını yarın teslim.edicez bugün saat 5 gibi yaptı kakasını sabah 10 gibi teslim edicem doktor saati yok kakanin idrar 40 dakka dedi ama emin olamadim
Pembebeyzmavi Cucufmom yarım saat oda maksimum süre. Siz o kakayı atın maalesef bir dahakini hemen götürün
Cucufmom Pembebeyzmavi bebeğim sürekli kaka yapmaz iki günde bir filan kabiz zaten ne zaman yapılacak belli olmuyor ve o yapana kadar tahlil bölümü kapanıyor
Sessiz_oyuncu Cucufmom yarım saat gaita ve idrar tahlilleri ilk yarım saatte götürülmeli. Bize hep öyle söylendi.
Asyakusunannesi Bizde geçen ay verdik doktorumuz yarım saat demişti hatta yetiştiremedim hastanede doyurup tekrar yapsın diye beklemiştim 🥱
Cucufmom Asyakusunannesi benim bebeğim kabız bir bebek vr sürekli kakasını yapmıyor zamanı da belli değil doktordaa öğlen 3 e kadar sonuçu alıyorlar 😒
Pembebeyzmavi Cucufmom hastanelerin tahlil bölümleri 7/24 açık aslında bizde çok saçma saatlerde götürüyoduk testi🤦🏼♀️
Mervece0308 Cucufmom kaka yaptıktan sonra acil laboratuvara bırakabilirsiniz orası her zaman numune kabul ediyor
Rabiamasal Cucufmom kolon hospital de yaptırdım bende en fazla 40 dk oda çok zor dediler evden taksiyle 30 dk da gittim