Kış bebeği olduğu icin ilk zamanlar çorap giydirdim ama sonra kan dolaşımın etkilediğini ve uyku kalitesini düşürdüğünü okuduğumdan beri sadece patikli alt veya patikli zıbın giydiriyorum. Havalar ısındığından beri de sadece patikli uyku tulumu var onu giydiriyorum. Zarf gibi kapanıyor ayakları istege bağlı. Bazen cıplak ayak yattığı da oluyor ama evim cok sıcak hep 25 derece