11mrv11 Kızlar bebeğim 45 günlük damaklı emziği tuttu wee baby nin ama bazen illa benim göğsümü istiyor philips aventin anne göğüs ucuna benzeyen emziği varmış onu alsam mı sizce? Damaklı emziği tutuyor arada bundan ona geçişi zor olur mu?
Gokyuzumm 11mrv11 ben ilk Philips avent aldım tutmadı. Sonra uygun fiyatlı diye denemek için wee baby aldım onu da tutmadı 🤦🏻♀️😅
Ozgeayazmuhammed 11mrv11 benimki doğduğu gün avent tutuyordu ama sonra bıraktı şimdi zorla ağzına tikiyorum bazen 2 dk alıyor bazen hiç almıyor emen bı bebek boşuna almayın
deryaulusoy Benm oğlumda 20 günlük. Bizde ilk wee nin damaklı emziğini kullandık. Aldı. Ama daha sonra ara ara almamaya başladı. Bende Philips awent i aldım. 2 Li olanı. Çok iyi aldı. Anne memesine benzediği için hemen kavrıyorlar bence.