Nur_akpnr Arslann illa kalıyor ya göbek benimde kaldı ya bende 5 ay önce yaptım doğum bendede kaldı göbek çok sinir bozucu bi durum ama kilo verdim kilolarım gitti göbek az birşey kaldı yani
yinehamile35 Arslann ikinci bebeğimi 2 ay oldu doğuralı çok az var ama sporla kasa dönüştürülmesi lazım anca öyle gidiyor
Xxxanne Arslann 54hamile kalip 79 doguma gittim 40 cikana kadar 62 kiloya dustum gobekte yok gibi bisey😂😂
Neslim123 Nur_akpnr aynı zamanda doğurmuşuz ama benimde kaldı ya kilo gitti ama sanki 3 aylık hamileyim hiç bir pantolon olmuyo 🤷♀️
Nur_akpnr Nur_akpnr Neslim123 valla benimde olmuyor kıyafetlerim göbekten dolayı hamile gibi duruyorum diye dolabimi yeniledim ne yapayim
Arslann Neslim123 al bendende o kadar ya kilom fazla değil bence ideal ama göbekten hicbisey olmuyor😄 napıcam bilmiyorum
Fatoss_ Ben de 10 ay olcak doğum yapalı 86 dan 54 e düştüm şansıma çatlağım olmadı ve sürekli iş yaparken eğil kalkmaktan sanırm hiç kalmadı göbeğim ayakta mekik çekmek gibi oldu benmli😅
Neslim123 Arslann yeşil çay iyi geliyordu bana emziriyorum diye kestim uzun zamandır emzirirken içiliyomu biliyomusunuz?
Ayten-1907 Arslann benim gitti eskisi gibi çoook şükür bin şükür 🤲🤲🤲🤲yapısal bir şey bu canım.. hiç çatlagımda olmadı sadece ameliyat izi 🥰 56 kilo ile hamile kaldım 78 oldum şu an 54..
Mom52 Benim hiç kalmadı . 4 ay önce sezaryen oldum dümdüz şuan. Yapıyla alakalı sanırım ne spor ve diyet hicbişey yapmadım
FerdAzraMira Arslann 45 gün önce doğum yaptım ne göbek kaldı ne kilo bebe arsız uykusuz olunca mum gibi eridim