alchn olabilir benziyor belirtilerin. Şeker yükselince sersem gibi olursun hep uyumak istersin yedikçe yiyesim gelir doymak duygusu kaybolur. Ayak altların yanar genelde fazla susarsın. Iç hastalıkları veya diyabet bölümüne gidebilirsin yada sağlık ocağında 3 aylık şeker ortalamaya batırabilirsin 6 üzerinde çıkarsa şeker vardir