Nisanida bizde de süt ve süt ürünleri,yumurta ve muz alerjisi var. Tüm aşıları olduk. Bazı doktorlar KKK aşısını yaptırmıyor eser miktarda alerjen olabilir diye. Ama bizim doktorumuz yaptırın dedi ve çok şükür bir şey olmadı. Alerji doktorunuza danışın fikir verecektir size.