Kdsezgin Ben hamile olduğumu öğrendikten bi kaç gün sonra kestim memeden . Ama zaten yaşı gelmişti ve sürekli anlatıyodum artık bitecek az kaldı diye o yüzden çok zorlanmadım . Bide hamileliğimin ilk zamanlarında çok tansiyonum düşüyodu halsizleşiyodum ağrım oluyodu . Kızımın zaten bi yemek düzeni , uyku düzeni vardı , keyfi emiyodu diyebilirim . Memeyi kesince düzeni tamamen yerine oturmuş oldu . Umarım senin içinde güzel geçer hamilelik 🤲