Bebeğim tam olarak 3 ay 18 günlük. Başını dik tutması gerekiyor artık diyorlar. Tummy time denilen karın üstü egzersizi yaptırdığımda kafasını çok zor kaldırıyor henüz. Çok debeleniyor yani. Zaten 3-5 dakikadan fazla durmuyor hemen ağlamaya başlıyor. Ama sırt üstü yattığı yerden kafasını kaldırıyor, kalkmaya çalışır şekilde. Kucaktayken de hala başı öne düşüyor biraz. Boyun ultrasonu çekildi temiz çıktı. Yine de kafama takılıyor. Aynı aylarda olan anneler sizin bebişler başını tam anlamıyla kaldırabiliyor mu?