nlyoya yakin yerde ikamet ediyoruz. Önceleri duzenli gelen ablamiz vardi,ben ücretsiz izindeyim bu yuzden onunla ayrildik😁 yarin sabah biri gelecek, memnun kalirsam yazarim size. Tam gün gelecek. Boya badana yapildi,dolap iclerini hallettim,halilar yikamada. O da kalan isleri yapacak. Sansima cok yagmur gorunuyor ama nasip bakalim