Herkese merhaba
Kızım 2 ay 7 günlük bayağı gazlı bir bebek maalesef. Tek başıma yıkamaya korktuğum için babamızın işten gelmesini bekledim yıkamak için fakat saat bayağı geç oldu ve uyudu yarın saat 11’de doktor kontrolümüz var sabah yıkayıp 3 saat sonra dışarı çıktığımızda hasta olur mu tamamen tecrübesiz olduğum için siz tecrübeli annelerden yardım ve yorum bekliyorum yada uyandığında saate bakmadan gece mi yıkasam daha iyi olur? Fikirlerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻