FerdAzraMira oncelikle saat 8 oldugu zaman odamizin isiklarini kapattim. Karanlik ortam hafif los isik olmasinda sakinca yok , arkada beyaz gurultu actim kolumda pış pış yaptım uyuyana kadar karnı tok olacak kesinlikle, böyle bir kaç gün devam ettim belli bir süre sonra zaten kendisi saat 8 olduğunda huysuzlanmaya başladı uyuyor bu saatlerde