Yarennnnnaltnbsk Hanımlar 4 ay 10 günlük bebeğim var uyuturken aşııırı Zorlanıyorum gün içinde gece dahil hiç uyumuyor uyutmaya çalışırkende kafasını çok sert şekilde geriye atıp kendini kasıyor neden sizce
Yarennnnnaltnbsk salakmisincemilee ya internette öyle kötü şeyler var ki inşallah ataktır demek istiyorum
Lavinserpil Yarennnnnaltnbsk ya bugün artık bağırdım üstüne sonra çok kötü oldum ama öyle böyle bir ağlama değil kendini kucağımda taş gibi yapıyor ve birden bağırarak gırtlağını acıtıyor sank öyle bağırarak ağlıyor ki
Yarennnnnaltnbsk Lavinserpil evet ya bende soyundurdum bi yerimi acıyor diye ama yok hep kafasını geriye atıp ağlıyor