snowflake Gebelik testi yapsam cikarmi kendimi hamile gibi hissediyorum yarın da hastaneye gidecem devlet hastanesine acile girsem kanımı alıp gebelik varmi diye bkarlrmi girince acilde ne diyecem onu da bilmiyorum lütfen akıl verin 😔
snowflake Sehaninannesi_ yarın zaten sabahtan hastane randevum var saat 10 da kardiyoloji bölümüne sağlık ocağı ben gelene kan almayı bitirir sabah en geç sekiz buçukta yola çıkmam lazım hastane için