Sznmre Hamileyken Instagramdaki annelerin bittim öldüm boğulmuş hissediyorum vs bugün bebeğim olmadan dışarı çıktım çok iyi geldi gibi yorumlarını hayretle okurdum bir insan bebeğinden ayrı kalınca niye mutlu olur yada bir insan bebeğine neden sinirlenir niye oflayıp puflar derdim doğurunca anladım ki altında ezilecek kadar büyük bir sorumlulukmuş insanlığını unutturacak kadar fedakarlık istiyormuş